Myśl dnia

Czas mija szybko. Słowa nie zaprowadzą nas do nieba, ale dobre uczynki.

Św. Maria Dominika Mazzarello

21.01.2011

Dzień Babci i Dziadka

Kochanym babciom i dziadkom dziękujemy za waszą troskę i opiekę, za trud wkładany w nasze wychowanie, za ciepłe i pyszne obiadki, za słodycze wkładane ukradkiem do kieszeni, i za to że nas rozpieszczacie.
Dobry Bóg niech swoją łaska wynagrodzi Wam każde dobro, a Maryja Wspomożycielka otula płaszczem opieki i wyprasza zdrowie na każdy dzień.


Tak wiele mnie nauczyłaś,                   
tak wiele uśmiechu mi dałaś,
na spacery ze mną chodziłaś,
kiedy byłam jeszcze mała.
Do snu nuciłaś piosenki,
byłaś zawsze blisko mnie
więc podziękować Ci, Babciu
za to wszystko chcę.

Żyj długo w spokoju i uśmiechaj się,
bo uśmiech jest najważniejszy
i to, że kocham Cię.
 
 Dziś dzień Dziadku nie psocimy,
tylko dobrze Ci życzymy.
Ty wybronisz nas od draki
bośmy małe rozrabiaki.
Całujemy Cię serdecznie,
żyj nam Dziadku długo wiecznie
Uwielbiam gdy czytasz mi książeczki,
lub gdy opowiadasz mi bajeczki.
Lubię gdy mnie na kolanach sadzasz
i na każdą psotę zgadzasz.
Lubię gdy uśmiechasz się do mnie,
po prostu kocham Cię Dziadku ogromnie!

1 komentarz: