Myśl dnia

Czas mija szybko. Słowa nie zaprowadzą nas do nieba, ale dobre uczynki.

Św. Maria Dominika Mazzarello

24.12.2011

BOŻE NARODZENIE

Orędzie z Groty Betlejemskiej
 
Narodziłem się UBOGI,
abyś ty mógł uznać mnie 
za jedyne bogactwo.
Narodziłem się W STAJNI,
abyś ty nauczył się uświęcać 
każde miejsce.
Narodziłem się Z MIŁOŚCI,
abyś ty nigdy nie zwątpił w moją miłość.
Narodziłem się W NOCY,abyś ty uwierzył,
 iż mogę rozjaśnić każdą 
rzeczywistość spowitą ciemnością.
Narodziłem się W LUDZKIEJ POSTACI, 
abyś ty nigdy nie wstydził się być sobą.
Narodziłem się JAKO CZŁOWIEK, 
abyś ty mógł się stać synem Bożym.
Narodziłem się W TWOIM LUDZKIM ŻYCIU, 
mówi Bóg, 
aby wszystkich ludzi zaprowadzić do domu Ojca.
                                          Wszystkim Rodzicom, dzieciom, Animatorom, Dobrodziejom 
i sympatykom naszego Oratorium

Błogosławionych i radosnych
Świąt Bożego Narodzenia.
Wszelkiego dobra
i pomyślności,
Wielu łask w nowym roku 2012
Oraz opieki
Świętej Bożej Rodzicielki Maryi


życzą SIOSTRY SALEZJANKI