Myśl dnia

Czas mija szybko. Słowa nie zaprowadzą nas do nieba, ale dobre uczynki.

Św. Maria Dominika Mazzarello

23.06.2011

WAKACJE


Uczyłem się przez cały rok
i odrabiałem lekcje,
a teraz koniec, kropka, stop!
A teraz mi się nie chce.
Przez cały roczek skoro świt
wstawałem bardzo grzecznie,
a teraz koniec, kropka, stop!
A teraz mi się nie chce.
I myłem uszy cały rok
uwierzcie mi lub nie,
a teraz koniec, kropka, stop!
A teraz mi się nie chce.
Czy to przesada? Może tak.
No, ...pewnie macie rację 
Umyję uszy, mimo że
               to przecież są wakacje.

Wakacje to czas wypoczynku i poznawania nowych ludzi.
Nie zapomnij myć uszu i słuchać …
Na pewno usłyszysz wiele dobrych rzeczy..
Może nawet wśród rożnych głosów rozpoznasz głos Pana Boga lub Anioła Stróża, który Cię zaprosi na niedzielną Mszę Świętą i do codziennej modlitwy..
Słuchaj tylko tego,
co dobre i piękne,
co nie zniszczy Twojej duszy.
Do zobaczenia we wrześniu s. Anna